Städning och annat upphetsande

Idag var Mamma hemma hos mig och hjälpte mig att städa. Låter ju verkligen efterblivet, men nu har jag kommit ut ur garderoben i alla fall. Hade panik innan hon skulle dyka upp och kom på mig sjäv med att städa i frenesi inför hennes ankomst. Vilket bara slutade med att jag flyttade runt på grejerna. Xet (poppar fortfarande upp som gubben i lådan i mitt huvud) kallade min städning för zigenarstädning (han hade inget emot zigenare, men han var Rumän :))
Zigenarstädning är tydligen när man bara flyttar runt på grejerna utan att egentligen städa. Hmm...vet inte om det är så illa. Det är otroligt att han fortfarande poppar upp i mitt huvud. Det är inte alls känslomässigt utan mer som en mekanik jag inte rår på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0