Charleston



Den här snygga 20 tals klänningen finns just nu på HM. Härligt crémefärgad. Jag skulle matcha den med nästan bara vitt i olika nyanser. Och kanske bara någon detalj i färg. Måste lära mig göra kollage här på bloggen. Så att jag kan sätta ihop egna outfits, istället för bara rakt upp och ner så här. Den här kostade runt 300, kommer inte ihåg exakt som vanligt. Classy för att vara HM, tycker dom har så mycket lump och sekunda faktiskt. Men våga inte förstöra den här klänningen med leggings bara ! Plagget som Gud glömde !

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter finfint hörru! Jag håller på att lära mig det här med kollage och PS. Dock har jag nada tålamod. Ska försöka få tag i någon som jag visa hur man gör. Ha en nice freitag!

2008-11-07 @ 11:42:34
URL: http://fashionvision.blogg.se/
Postat av: Cecilia

"Men våga inte förstöra den här klänningen med leggings bara!" Så rätt. Ovanligt classy för att vara H&M, som sagt.

2008-11-11 @ 00:01:10
URL: http://heartsick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0