Exakt min stil !


Altså asos.com måste vara det bästa som har hänt nätshoppingen ! Jättesnygga kläder, jättebilligt !
Visst är den här klänningen gudomlig ! Grönt är en av mina favoritfärger, men det är väldigt svårt att hitta gröna snygga kläder tycker jag. Apropå mullvaden så ja...klart man ser sorgsen ut om man inte har några ögon att se med :(
Ikväll ska jag på Bukowskis premiärvisning höst, har fått specialinbjudan av min kära vän Mikael Ström, som för övrigt är ett bra exempel på en man med stil :) Jag skulle vilja ha den här gröna klänningen ikväll och ge östermalmstanterna ngt att prata om. Ska försöka knäppa några bilder på Micke ikväll, glömmer alltid att jag har kameran med mig...
Trevlig helg alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0