Coacher vart jag än ser !

Idag sa någon "coach" (såklart vem annars) i metro att man kan undvika att nedslås av konjunkturen ifall man hela tiden håller sig i rörelse. Exakt vilken rörelse hon menade specificierade hon inte. Ok jag är inte dum i huvet, säkert menar hon både fysiskt och psykisk aktivitet, typ hålla hjärnan och "idécentrat" igång när världen omkring sviker på olika sätt. Är det en del av att vara "coach" att aldrig kunna ge en rak...order !...på hur fasiken man fixar livet då ! Är deras uppgift att endast trassla till sina klienters hjärnor ännu mer så att dom kan dra ut på tiden och tjäna ännu mer pengar. Ja, jag tror alltid det värsta om folk. Speciellt folk i tidningar. Men jag skulle nog hellre anlita en arméofficer eller något i den stilen för att få ordning på mig själv. Men än så länge har jag klarat mig bra själv och ska nog fortsätta med det :) Dessutom tycker jag att jag är väldigt bra på att hålla mig i rörelse. Herregud jag kan inte ens genomlida en hel middag utan att ta pauser. Brukar faktiskt diska och äta middag om vartannat. Delvis för att det är så himla tråkigt att äta ensam. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0