Anne is back :)

Hej ! Nu är jag tillbaka ! Mycket har hänt dom senaste månaderna. Har kommit underförfund med många saker om mig själv, och två vägsjäl har jag hunnit komma till. Jag hade tur som valde rätt båda gångerna :) Fast egenligen så var det mer så att jag överhuvudtaget gjorde ett val tror jag. Tycker att jag innan mest väntande på att saker skulle hända, altså så att jag skulle slippa välja ;) Men jag har blivit bättre på det där nu. Och livet blir ju så mycket mer spännande om man vågar välja, och det är verkligen så som dom säger att en förändring föder en annan. Verkligen som fallande dominobrickor. Nu när den värsta stormen verkar ha lagt sig känner jag mig plötsligt ganska kreativ igen. Så tänkte börja skriva lite här varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0