Posttraumatisk-efter-jobbet-förvirring.

Gick upp klockan halv sju imorse och det är djupt stört  :) för mig. På vägen hem från jobbet ser jag av ren och skär olyckshändelse en bild på äckel päckel-benrangel miss Beckham (på löpsedel förstås!) i dom här "pojkvänsjeansen" som har blivit en sån hit ni vet.  Detta gör att jag i ett förvirrat sinnestillstånd orsakat av för lite sömn och för mkt Kaffe slutar i min killes garderob rotandes åttiotals, nittiotals jeans för att pröva. Positivt med att ha en kille född början av sjuttiotalet är att han självfallet har en hel del av dessa konstiga jeans med päronrumpor och för smala nertill så att dom inte går att vika upp utan att man får blodstopp i benen :( 
Nä hörrni...jag vet inte jag. Jag är nog en kjoltjej after all, och så får det förbli så länge. Än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0