Letat utan frukt.

Jag har surfat runt på nätet efter butiker som säljer SNYGGA kläder i lite större storlekar. Jag vet att det efterfrågas. Men usch så besviken jag blev. Vem har fått för sig att dem med lite större kropp har dålig smak och bara vill klä sig i stora grå eller svart tält ?! Det är verkligen gräsligt utbud ! Där måste jag i alla fall ge designern Gudrun Shöden (eller va fasiken hon nu heter ) en eloge. Hon har åtminstonne färg och mönster på sina kläder. Men för den som inte vill se ut som Kerstin Thorvall eller annan valfri kulturtant med kort rött hår och Shöden kläder kan få det svårt.
Och vafan e grejen med att allt måste vara så stort ?
Typ: Sätt på dig det här tältet så slipper vi se dig ! ...eller vad ?!

Jag kommer i alla fall inte ge upp, envis som synden som jag är...jag ska fortsätta leta efter moderna figurformade kläder därute !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0